You are viewing handsomeboys

Sep. 12th, 2012

sunggyu

iPHONE 5 ???

hi there,  ^__^

today is the day, can't wait for the new iPhone !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15 minutes to gooooo~
JUST TAKE MY MONEY APPLE @___@

spazzzzing !!!!!!

kisses for you
Tags:

Sep. 11th, 2012

ttby

HANDSOME BOYS SERIES #1

hi there, are you ready for the very first episode of handsome boys series? :D


let's gooooooooooooo

in my very first post on LJ i wrote about my current biases, in this post i'm gonna talk about a few of these biases <3 
THEME : " To the beautiful you " woop woop~ @__@ // 
because of this drama i had no social life for a couple of days and it's still airing (!!) , it isn't the best drama i've ever seen or something but it is really nice :3 
HANDSOME BOYS #1 
: Choi Minho, Julien Kang and Hwang Kwanghee!!!!!!!!!!

WARNING : THIS POST IS JUST ME FANGIRLING ABOUT SOME OPPAS

 Choi Minho
 09'12'1991, member of SHINee

oommmgggggg minho-oppa Y U SO HANDSOME ?!!!!! life's so unfair ~__~ marry me (!!!) haha
i love minho in this drama, i'm really happy he got this chance to showcase his acting skills.
i already watched hana kimi the taiwanese version and really liked it... mucho grande love for JIRO WANG AND WUCHUN ( if you guys are reading my LJ haha lol ), so i decided to watch TTBY and the main reason was because i'm a diehard delusional  SHAWOL so i  had to support my oppa lolzz
Minho is so suave and manly when he is acting, unlike his cutie handsome flamingcharisma boy reputation in SHINee hihi
AAAAAAND his chemistry with Sulli is soooooo jealous making :(
(but yeah i tend to love the leadactors of all the dramas i'm watching hahaha) 





 Julien Kang
 11'04'1982, aka SEXGOD 

if you don't know who this gorgeous creature is...... slap yourself please </3 u'r living under a rock? who are u? fcking PATRICK??? ;___;
he's korean from father's side and french canadian from mother's side! and stands tall at 1.94 m!!!!!!! luv for tall boys hihi
AND OH EM GEE you guys you all have to watch him on WGM !!!! he's FLAWLESS and his "wife" Yoo Se Ha is adorable !!
 ( ........... so much skinship ........... )
before WGM and TTBY i never really heard about him, so i googled him and discovered that he played in a few other dramas already so i'm gonna check those out later :)
about his acting skills.. hmmm they're okay i guess, with that face and that body (!!)  i can't judge him fairly hahaha /superficial queen strikes again/





未命名 Hwang Kwanghee
 25'08'1988, member of ZE:A

kwanghee kwanghee kwanghee... all the haters gonna hate but i do love you!! why does everyone just judge people before they really know them.
he's a great actor (at least i think he is), he's soooo funny and he's a really lovely husband. after watching the first episode with him and Sunhwa on WGM i was sold, kwanghee can be immature, obnoxious and "fake", but he also has a different side of him a very manly side i like ^_^ SO PLEASE EVERYONE GO CHECK OUT WGM WITH KWANGHEE AND JULIEN !!
okay, he is not a very talented singer/rapper/dancer lolz but he is THE varietyking for now, and he makes me laugh like HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA /rolling over the flooooooooooor/ so take that haters 

....
.......brb waiting for the next episodes of WGM


SHISUSSSSS i spent like 2/3 hours writing this post.... didn't know it would take soooo long, respect for everyone that does this daily


 ignore the bad usage of english!!!!!!! FANGIRL MODUS OFF
(DISCLAIMER : ALL OF THIS IS JUST MY IRRELEVANT OPINION)

kisses for you

Sep. 10th, 2012

simon

ANNOUNCEMENT

hi there, it's me Kelly ^__^

addicted to LJ..

hi guys, just wanted to announce that tomorrow i'll be posting my first post of the "handsome boys series" !!!!
can you guess who it are??? i'm really excited for this :D
* homework, school and other responsibilities fuckyou lol

can't wait!!!!!!

kisses for you

Posted via LiveJournal app for iPhone.

Tags:
sungmin

OMONA THEY DIDN'T

hi there, it's me Kelly ^__^

second post!!!!!!!! i'm so pro haha

i came across a journal called "omonatheydidnt" and helloooo wow it's such an amazing journal with all the kpop stuff and such... i'm in loveeeeeee
now i'm gonna try to get in, so i can leave comments lol 

very short post, just because i was so excited :3 

kisses for you
Tags:

Sep. 9th, 2012

julienkang

WHO IS "HANDSOMEBOYS" ?

hi there, i'm Kelly aka handsomeboys

ohmybabyyy this is my first post, soooooooo excited ya'll hihi

if you're wondering why in shisus' name i chose this username.. mmm because i can lol and because just like you (yes you) we all like those cute pretty korean handsome boys from kpop, oh hell yes we do!! 

more about me
i'm female, dutch, asian, in my last year of high school, dating with almost every kpop male idol (in my mind!) and very very very superficial

biases
SHINee!!! just for the record, i'm kinda married with lee taeminbaby ok. currently in love with minho, julien kang (handsome oppa), yongguk, sunggyu, park simon, kwanghee (y u so funny), hwanhee, kim hyunjoong, taeyang, changmin, kyuhyun, luhan, yoochun handsome males i do adore  but my biases kinda change every second! sorry if i forgot someone, please don't be mad my handsome boyfriends.........



i hope you liked my first post and ignore my bad english (yes, i don't know what grammer is looool)

kisses for you
Tags:
simon

September 2012

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com